marți, 23 octombrie 2007

Cu urina la psihiatru ....

Ieri cu greu recuperat dupa fratii oxiacetilenici, despre care voi sporovaii in urmatorul post, resimt un mic imbold din partea domnisoarei vezici (e inca fata mare). Determinat sa ii fac pe plac ma indrept fara ezitare spre doamna buda; dar lipsa de ezitare m-a parasit, la fel de repede cum am parasit io buda aparent satisfacut caci vezica a inceput iar sa urle. Ma ce draq?... ma intoc in locul cu princina fara rezultat evident ... sentimentul creste in intensitate pana ma hotarasc ca ceva e foarte aiurea si sun la doftor ... sunt oarescum lamurit cum ca cica tre sa iau medicamente dar pe care inca nu pot sa le iau din motive foarte tehnice cu care nu va plictisesc. Alta solutie nu vad decat sa o tai spre casa (macar acolo e cald in buda si nu concurez cu nimeni pentru ea). Oricum trebuia sa ma duc sa imi fac obligatoriile asa ca nu era bai sa ma car si cu borcanelul de conu pipi pana acolo.
-Mama te rog adu si mie un borcanel pentru mostra de urina ca ma duc maine la obligatorii (mama fiind foarte bine descrisa de vorba 'panica in tunel' am evitat sa ii impartasesc experienta mea veziculara).
-Bine ...
Si imi aduce saraca un tubulet sub forma de epubreta. Nu ar fi fost bai dar strategia probei de urina este ceva asemanator cu operatiunea barbarossa (cu aceleasi sanse de reusita), adica trebuie dai in afara primul jet dupa care sa umpli jucaria si apoi sa continui unde vrei (de preferat pe ala care a inventat treaba asta). Nici daca aveai puta ca scobitoarea si skillu' lu Wilhelm Tell nu puteai sa nimeresti gaurica eprubetei mai ales la 7 dimineta cand ochii ca sarmaua clipeau des in lumina reflectata de faianta. Concluzia?... m-am spalat obsesiv fro 20 de minute (desi conu ala de la discovery mio zas ca cica urina e lejer sterila). Se poate mai rau?... OFC cand am ajuns la locul traumei domna asistenta mi-a zis:
- Sti ca proba pentru urocultura trebuie luata cu un borcanel steril, si sa o aduci maine iara (acum se vede ca precautia mea cu mama nu trebuia sa se infaptuiasca nu d ealta dara daca ziceam la ce imi trebe imi aducea saraca borcanel steril). De data asta mi-a dat asiatenta un borcanel care slava domnului poate fi nimerit si cu furtunu de pompieri ...

Un comentariu:

Jumpin' Jack spunea...

antiinflamator(flamexin 1cp*2/zi), antibiotic(cirpofloxacin 500mg*2/zi, antiseptic urinar)...no need to worry!