marți, 30 octombrie 2007

O groaza da cacaturi noi pe frontul de vest 2

Nu termin de vorbit cu golden eye si primesc vorba de la parosu ca regina vrea 1000 de capete de sageti pana la 10. Incerc sa ii explic ca abia au intrat in productie nu le poti scoate mai devreme ca nu se caleste fieru si devine casabil dar realizez ca el nu are nici o vina ... ma rezum sa ii transmit ca nu se poate. Trimit vorbe de mobilizare catre Zana Papadie omul meu de incredere:
-Fata fa o vraja ceva sa terminam sagetile alea mai repede ...
-Vrajile strica armuri nu le construiesc ... imi raspunde ... stiu ca are dreptate dar ce pot sa fac stresez si eu pe alti ca sa nu o iau razna. Si asa sunt isteric.
Ma ingrop in pernele din cortul meu si ma apuc de lucru dar cine poate lucra prioritatile se schimba de la ora la ora, ma apuc de un proiect il las trec la altul acum trebuie sa dua o fuga spre dealul sfintilor sa il ajut pe parosu cu o treaba. La baza dealului e o padure nu foarte deasa unde tineretul infractional isi sparge semintele si priveste amuzat la trupele care se scurg haotic dinspre cetate. Ma strecor pe culoarele intunecoase spre sala de consiliu unde razbat rasetele ostenilor; craiasa sta cocotata pe masa si spunea povesti din razboiele cainice, despre tradarea impardonabila a imparatului galben, si despre fosti si actuali osteni. Parosu se vantura epuizat dand ordine ostenilor care il lingusesc ironic pandind orice moment favorabil sa il sfasie. La ora asta tarzie sunt numai ofiteri superiori exceptand comandantul garzii din cetatea boilor, locotentul idiot (nici un alt nume nu ar fi indreptatit sa il descrie). Imi amintesc cum peste zi cand un regiment de infanterie, in vreme ce era instruit inainte de batalia de la gurile taramului subpamantean s-a infrupat in sala de mese (transformata partial si temporar si in depozit de munitie) a lasat cateva pocale si firmituri pe masa. Idoitul sa infipt cu furie in gatul caporalului de schimb ce pazea depozitul de munitie:
-Bai cum de le ai permis sa lase asa o mizerie? ce sunt io servitorul vostru sa strang eu dupa voi sau dupa ei?...de asta am facut eu trei facultati (de unde frate 3???) ...
-Pai si ce era sa fac ...
A plecat bombanind ... numai pentru a se intoarce dupa 2 minute:
-Si sa faci bine sa pleci la palatul de clestar ca numai e nimeni acolo sa conduca garda ...
-Nu pot trebuie sa stau aici ...
-Tot eu trebuie sa le fac pe toate zbiera idiotul si pleca spre grajduri.
A trebuit sa il urmez ca si eu trebuia sa plec sa veghez transportul de capete de sageti. Il urmaream cum se indeparteaza: era de statura mica ai zice de dimensiunea unui dwarf dar corpul aschios il aseamna mai mult cu un goblin (si carcaterul de altfel). Pantaloni ridicati prea sus ii evidentiaza fundul diform cu bucile dubios de inegale ...
(va urma)

4 comentarii:

seminte spunea...

fata, esti artistic

Anonim spunea...

MINCINOSULE!!!!!!!!!!

SA ITI FIE RUSINE!!!! SA CADA PAPADIILE DE PE ZANA, PARUL DE PE MONSTRU SI PDul IN SONDAJE DACA TE SPETESTI TU CU MUNCA!

INAPOI IN TURNUL DE FILDES, SCOATE CORNU' DIN PERNA SI PUNE DRACU ZADUF PE TASTATURA!

isterie si frustrare spunea...

ma abtin...

Anonim spunea...

OFF,Dracule negru si evoluat,zis si hommo novellus..esti atat de nedrept...:)