joi, 11 martie 2010

:(

Dimineța am un oreșce ritual când mă deștept, căci da in fiecare zi mă trezesc mai deștept decât în precedenta. Uneori mă gândesc unde se va opri aceasta progresie geometrică?....dar mă îndepărtez de subiect. Deci e cam așa: ma trezesc, bag la maț după care fumez la căcăstoare cu laptopa în brațe. Trag un browsing scurt eventual un verificat de mail și dacă se exista frun update pe unde merită bag o lectură. Azi era pe pitici gratis, unul din blogurile pe care mereu le citesc cu plăcere. Si ce debita nenea radu? păi fix despre aștia (din care fac si eu uneori, sau fie mai des parte) care o ard cu deverse greșeli gramaticale sau de exprimare. Omul se preface onest și recunoaște că le greșeste și el dar ca sunt unele impardonabile. Până aici nimic mai adevărat. Și când mă pregateam mulțumit să închei de citit pac scoate din condei (ma rog din tastatură) impardonabila ... cum pui mei frate să zici pișoar?? Lăsând la o parte argumentul genial cu care vin câte unii că domnle e legat de pișat cum să se cheme pisoar? Și closetul e legat de pipi si mai ales de caca si nu se cheama pipicacaset se cheam closet. Dar io zic să nu credeți pe cuvânt că ce stiu eu băgați un decs ceva ca acolo va lamurește.

2 comentarii:

Samurai Mache spunea...

Sunt alea 10% ...
+++
PISOÁR, pisoare, s.n. Vas de faianță, de metal etc. montat pe un zid, care servește bărbaților pentru urinat; p. ext. parte a closetului public unde sunt instalate asemenea vase. – Din fr. pissoir.
+++

Anonim spunea...

Ba,da ce ritual matinal riguros ai. Mai,mai ca m-as screme o judecata de valoare,dar ma tem ca as fi prea subtil. Fa-te dom'le om serios si lasa draqului prostiile de doi lei si 75 de bani.Bastardule inglorios, la mai multe posturi. Inceputul poate fi intotdeuna prost,dar te asigur ca finalul e mai tot timpul dezastruos.