sâmbătă, 6 martie 2010

Despre vreme (sau revenirea scribului cel lenes)

Am fost luminat, farul cunoasterii mi-a strapus ocheanele si a albit intr-o lumina clada si plina de invataminte încaperea dintre urechi. Ce eveniment mi-a determinat emisferele sa aplaude a încantare? Pai simplu face a book m-a anuntat ca irina a joinat ”Acel 1% care nu asculta manele”; acum nu stiu clar daca e vb de 1% din 6 miliarde de jivine, 1% din jivinele autohtone, sau 1% dintre ascultatorii lu nea guta, dar clar sunt 1% dintre altii foarte speciali care nu asculta manele. Interesant este ca sunt chiar mai putini decat oamenii cu IQ peste 120, deci cu siguranta 4% dintre acestia asculta manele. Elitismul rafinat al pentru acestei grupari mictioneaza indiferent pe un procent atat de vast cum ar fi 5 %; ei vor mai mult si merita mai mult, chiar daca manele (ca si antimanele) sunt perimate de fro 2-3 ani (doar neste protevisti neinformati o mai ard isteric pe la teveu incoronand diverse penisuri marete si intens pigmentate ce etaleaza vocalize pline de amor si de dusmani). Stau si ma intreb de ce 1% si nu 0.14159%? Dupa ce criteri numai de el stiute a decis ca fix 1% nu asculta manele? Spun el pentru ca exista un el un ”wise and powerfull lider” al acestei organizatii care face masonii sa para neste diletanti. Cine este acest Jeac de Malai al ordinului antimanelarilor gata sa scuipe pe crucile de la gatul intunecatilor? Dar acesta cautare o las pe alta data (cunoscandu ma probabil pe niciodata)... Am revenit sper sa am tina ...

4 comentarii:

ddiannaro spunea...

Sa te tzina...

Anonim spunea...

acei 1% care au IQ peste 120 sunt de fapt 6-7% :D
2.2% sunt cei cu 130+
Oana C

isterie si frustrare spunea...

pai nici nu am spus ca sunt unu la 1% cei cu iq peste 120 ci 5 ca asa stiam eu...daca sunt 6,7 cu atat mai bine:))

Samurai Mache spunea...

Un lucru bun. Sa speram ca revine si " O groaza de cacaturi noi pe frontu' de vest ".