marți, 28 august 2007

Daca e Marti e Belgia II (sau azi nu merg la fotbal)



Pentru mine martea este ziua in care ma duc la drept sa ma joc cu mingea. Din nefericire de fro 2 saptamani se intampla sa nu fac acest lucru (se pare ca am pierdut locul in echipa) da astazi nu prea ma deranjeaza am de lucru la blog...:)). Dupa ce adi s-a revoltat foarte rau ca am folosit poza lui acum ma gandesc de doua ori pana sa pun o poza...si pentru ca o sa arate lejer stupid numai cu pozele mele o sa pun altceva in spetza me wife. Nu prea stiu daca sa fiu nerabdator sau nu da ieri m-a dus la pipera sa imi culeg beletele la marele meci Steaua Bate. Sper sa nu bata ca ganea.... o faza mijto a fost pe drum mergand spre pipera caci soferul meu neurocirurg, asculta o tampenie city fm sau asa ceva unde era multstimatul titus corlatean care ne explica cum pentru 70% din populatie aceasta guvernare a fost un esec. Ma rog (asta daca nu judecam ca vadim sau funar) o matematica elementara ne spune ca guvernarea nu este un esec pentru circa 35% (PD) + 10%(pnl) +3% (pld) deja sunt 48 adica ramanem cu 52% desi calculul asta este probabil la fel de relevant ca a lui, intrebarea persista de unde puii mei a scos el suma asta de ce nu 60 sau de ce nu 99%? probabil s- agandit ca pare mai credibil daca da o suma mare dar nu foarte mare dar credibilitatea scade cand vine cu sume rounde ca pare ca o arde neprofesionist daca venea si el cu 72.3% din populatie care sufera de pe urma guvernarii poate cine stie; da pe urma venea irealitatea si il intreba ia zi ma caisa de unde ai sarit tu cu cifra asta?

3 comentarii:

Anonim spunea...

esti un baiat dragut cred. de ce pui poze asa urate cu tine? Imi place ce scrii. Iti citesc blogul de la ora de info.

isterie si frustrare spunea...

pozele mele sunt puse ca sa prezinte o stare de spirit..ce contribuie la unitatea blogului, nu sunt puse ca sa impresionez pe nimeni..:)...doar crezi?...:P
PS multumesc de aprecieri...:)

nocturna spunea...

"asculta o tampenie city fm sau asa ceva"

vai, aceste cuvinte ne doare :p

city fm ascult si eu. departe de a fi o tampenie, ba din contra. nu te lasa influentat de opozitie :D