luni, 27 august 2007

luni de fiere?

Fiecare zi de luni este amara ca scuipata din adancul intunecos si had al bilei. Fiecare desteptare luni dimineatza dupa relaxarea amagitoare din weekend ar trebuii interzisa prin lege; dar sa revenim, lunea a inceput cu analiza amanuntita a contuziei spectaculoase pe piciorul stang capatata in mod misterios la fotbal. Am adus vb de ea caci are legatura cu una din cele mai stupide si persistente frustrari din existenta mea: pe la 11 12 ani sau asa ceva citeam io banuiesc ca winetou dar nu garantez, oricum undeva pe la inceput era vb de oldshaterhand (de asmenea presupun si daca prima presupunere e gresita si a doua la fel) care se caftise sanatos cu neste unii si capatase o frumusete de contuzie descrisa frumos cu cerculetu galben circumscris (ca sa il fac fericit pe adi..:P) unuia mov; e frustrarea mea era ca nu aveam niciodata o contuzie asa frumoasa ca lui oldshaterhand, desi eram veshinc pictat cu cel putin 10 vanatai simultan toate neste pete mov basite fara pic de galben. Ei bine contuzia de acum este superba exact ca cea a lui osh, o pata mare si frumosa mov cu marginile in degradee, cu o pata galbena ca un galbenus de ou din supa de taietei in mijloc. Dupa ce m-am complimentat sanatos pentru buba am inceput sa ma tarasc spre munca realizand dezamagit ca saptamana de singuratate in birou a luat sfarsit, ca iluzoria mea libertate si cadanele in neglijee ce dansau lasciv in jurul biroului au plecat si nu se vor mai intoarce niciodata precum michael jackson. de urat as mai ura dar m-am plictisit io daramite voi...dar daca nu se intampla nimic interesant...iar ce e interesant nu e public..:P....ce pot sa fac....haidi pa ne vedem maine

5 comentarii:

Anonim spunea...

si deci asa cadane in neglige?
sa chemam SMURDu pentru contuzie?:)

adi_ocs spunea...

http://www.paralele-paralele.com/2007/08/si-pt-ca-in-blogosfera-nu-era-destula.html

isterie si frustrare spunea...

dragi mei tremur de incantare cand va vad ascutindu-va sabiile pe langa blogul meu ...dar un altfel de comentariu nu ash fi gustat de la doina oricum...:)

isterie si frustrare spunea...

p.s. ba nene nu pot s ate comentez ...(cu adi vb)...nuj ce are...

uka spunea...

Si eu sunt in asentimentul tau cu ziua de luni, nici nu incepe ca atat de mult imi doresc sa se termine....