miercuri, 29 august 2007

Miercurea cea mediocra ultima parte (sau bate steaua)



Mergem bara la bara in spatele casei poporului gazele de esapament ne sufoca mai rau decat emotia meciului care se apropia ... prea repede chiar ... deja adaugam o grija la cele care ne macina oare ajungem la timp ne mai lasa sa intram?... dupa mariott parca se mai elibereaza si ne strecuram un pic dar la sebastian iara se infunda ... politisti cretini in loc sa fluidizeze artera blocata lasa laterale sa treaca parca in ciuda pulii asa desi stopul era inca pe verde la noi ... trecem de istersectie gasim un loc pe dreapta si ne bagam...gata mergem pe jos oricum numai e mult; dupa fro 30 de metri ne dam seama ca de fapt mai e foarte mult dar la drumul sarii iara se mai desfunda nitzel si ne urcam intr-un 122; merge destul de repede dar e ingrozitor de cald inauntru ... autobuzele lu videau ptiu ... coboram la prima desi teoretic mai puteam sa mergem o statie dar parca iara se infunda drumu ... realizam ca am gresit drumul era destul de liber si privim cu jind la autobuzul care se indeparteaza ... deja e si 10 ... dar se vede capatul lui 41 ... gata vedem cozile de la intrare inca un pic dar deja e si un sfert grabim pasu si intram in stadion, jandarmul imi zambeste si numai imi controleaza rucsacul, ii mutumesc gatuit si alerg spre portile de acces sistemul de control e functional acum si fara sa imi dau seama cum ma trezesc in stadionul care deja vuieste, am pierdut prezentarea echipei asta e; cand ajung in tribune gazonul e gol realizez ca mai sunt 3 minute si incepe meciul ... CINE SARE ROS ALBASTRU ALE ALE ... incep sa intre echipele si arbitrii olandezi ... totul explodeaza in jur fulare steaguri trompete mi se face pielea de gaina arunc si eu un steag in furtuna de carpe ... faimosul Steaua (tribunele)-victorie (peluzele) ciordit de pe la turci imi arunca pumnul cu steagul in aer ... incepe maria satdionul tztztie pe scooter si jucatrorii alearga pe pozitii incepe bate meciul ... bine ca nu e mama pe aici ca ar fi zis ca e semn rau ... incerc sa nu ma gandesc la balariile maicami dar cu greu reusesc sa imi scot gandul din minte ... cand reusesc nesu se ciocneste de un coechipier si bate scapa pe dreapta centrare ... of respinge cred ca goian ... dar ca draqu fix in mijlocul careului suuut ... slava domnului bara. Idioti astia nu s-au trezit inca ... noroc ca ia trezit bate stelutza se aseaza mai bine in defensiva si incepe sa atace cam timid totusi ... TRUP SI SUFLET PENTRU CULORI O ECHIPA CE FACE FURORI DARUITIVA CA NOI VREM SA FIM INVINGATORI ... HAI BANELE ASA......AHHH.... incepe LIGA CAMPIONILOR INTERZISA CAIINILOR...mi se pare dubios sa strig asa ceva ma asez ... primesc o punga de seminte si incep sa le sparg mecanic nici nu realizez ce fac ... DINAMO MUIE DINAMO ... la asta nu pot sa tac ar fi oarecum impotriva naturii ... incepe ceva cu cateii sa ne suga de pula ... bine ca ma pot aseza din nou ... am ajuns sa serbam cornerele ca in anglia ... bate dica cred ... rada da cu capul ... sa imi bag ce ratare...sau asa se vede de aici ?... sunt mama supararii de poarta lui bate mai exact fix pe linia porti stelei ... dica da neste pase ... galeria striga Mireeel Radooi Mireeel Radoi ... cativa fluiera ... CINE NU SARE CINE NU SARE ORI ESTE GABOR ORI E PROST DE MOARE ... corner din nou bate dica ... zaharia sare si GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ... dupa fro 5 minute de strigat salbatic fara noima ne asezam ceva mai relaxati ... steaua se retrage un pic si sa dus iara relaxarea mea ... gandul imi fuge la meciul de ieri si ma stresez si mai tare ... vin fro 3 ultrasi cu un banner alb sa il agatze pe gard nu prea vad ce scrie ... legio ... kkat scrie gratzie lazio ... ce retarzi ... idioti pana nu a dat steaua gol nu au avut coaie sa il puna acolo ... ma gandesc sa le explic asta, dar gandul pleaca repede imi respect prea mult integritatea fizica ... timpul trece se apropie pauza dau o fuga sus sa imi suc ca la pauza o sa fie cozi infernale ... pierd randu de trei ori ca se agita lumea si alerg la margine sa vad ce se intampla ... iau sucurile si fug la scaun ... abia ajung si fluiera olandezu ... mama ce urasc pauza ... e fucking boring, nici macar mobilul nu are semnal; m-am gresit am semnal full si fac un schimb de sms uri cu golanu vad abia acum ca pe tabela scrie cati oamnei sunt pe stadion: frumos fro un sfert de suta ... gata repriza a doua ... ROMANIA STEAUA EUROPA STEAUA ORIUNDE STEAUA CAMPIONII DIN GHENCEA ... tasnesc in picioare dica in mijloc super pasa spre banel...ahhh ...cacat STEAUA STEAUA ...sa imi fut una scapa un galbejit de la bate pe stanga centrare sut go ... nu apara bestial zapata ... faza nu s-a racit ... vine unu in viteza dar e nesu cel isteric acolo si respinge ... mama ce am scapat ... galeria striga ZAPATA ZAPATA ... mama ce pasa da dica banel ... da se duce prea in unghi centrare neaga ... GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ... TATATARARATATA ... iara maria ... am obosit ... de la stres mai e o groaza parca fro 25 d eminute nici sa calculez numai pot ... si steaua parca ma aude si inchide jocu de tot ... ca sa ma stresez mai tare ... imi doresc rau sa dea lumea muie lui fecali da nu se intampla ... meciul se scurge pe langa mine cu minute cat anii ... ma ridic sa mai zbier din cand in cand dar o fac in sictir sunt dezamagit ... intra eric ... dar parca are cracii de plastilina nu joaca nimic si nu se mai termina odata mai se intinde zapata de cateva ori ... CE TAMPENIE ... belarusi arunca cu petarde in galeria stelei 30 de kakaciosi nesimtitzi ... nu sunt petrade cred ca sunt grenade cu fum ... da scot un fum negru cred ca se sufoca aia saraci acolo ... galeria se repede la garduri sa le rupa ... de le-ar rupe sa le rupa si fasu gura mami lor de rusofili imputzitzi ... jandarmi fac cordon la gard sa ii fut si pe astia in gura cum pla mea au intrat aia cu bombele alea in stadion? jandarmi ii lasa in pace daca erau de ai nostri ii umpleau de sange futui in gura de gabori prosti ... trebuia sa ii dea afara ... mai sunt 4 minute + prelungiri ... noroc cu aia ca a mai trecut timpul ... meciul curge boring ... gata nu se mai poate intampla nimic ...min 90 sa oprit tabela cica 2 minute de prelungire ... bielorusi forteaza un ultim atac balmajeala in careu zapata prinde si un bou se infige in el ... dar numai conteaza s-a terminat ... zapata se ridica degajeaza si fluier final ... cred ca fecali jubileaza ... futul la kaka de bou ... stelisti vin pentru curu de onoare ... se arunca sampania ... artificii ... cacat parca am castigat cl ... plec totusi multumit prin mirousul de praf de pusca de la artificii ... ne-am calificat numai conteaza acum nimic ....

Niciun comentariu: