luni, 12 noiembrie 2007

O groaza da cacaturi noi pe frontul de vest 5

Flugi cat un sfert de palma se prabuseau salbatic prin negrul noptii de noiembrie. Ii remarcasem prin deschizatura scurta a crenelului ... nu stiu daca e de bine sau de rau dar maine nu ne luptam ... o sa vegetam pe pozitiile castigate cu o zi in urma si o sa asteptam ca armatele sa fie decimate de dusman nu de vreme. Azi dimineata am fost luati pe nepragatite de vremea buna, parosu' s-a repezit la prima ora in cort:
-Antipa scoate balderi si calareti la ora 11 jumatate atacam...
Dar ora nu s-a pastrat, cavaleria era asezata la o garnizoana indepartata si pana in 12 jumatate nu a venit nimeni.
Stateam in curtea pavata cu nisip si paie din cetetea boilor si priveam ostenii veseli si nerabdatori in asteptarea bataliei. Stateau pe ce nimereau butoaie, lazi de munitie ... unii isi mangaiau caii, alti flirtau cu bladeritele (amazoane aparent firave dar foarte indarjite)
-Deci un grup de calareti va pleca sub comanda lui goldie, spre est ca sa creeze o diversiune, eu iau bladeri sub comanda mea si un grup e calareti cu nekratal in frunte ... mazgaleam in nisipul inca umdem cu un pai mai hotarat traseele ... ne reintalnim la hanul lui mc, sub cetatea luminoasa a gnomilor, intrebari?
-Bine sa mergem ...
Am parcurs in tacere drumul pana la colina circulara, un deal rotund considerat pozitie strategica in regatul a 2 lea. Este locul unde se aseaza circurile cand apar in regat si este apasat de magie ascunsa iar trupele regulate nu indraznesc sa atace. Trebuie sa il cucerim si sa il lasam in grija trupelor.
Am trimis calaretii spre vest, o parte din bladeri spre est, si eu cu restul am intrat prin centru; lupta a durat 30 minute la marginea de nord a dealului m-am intalnit cu restul trupelor nevatamate: colina era a noastra ... nu stiu daca sa ma bucure sau nu ... razboiul pare castigat inainte de a incepe, se pare ca dusmanul fie e resemnat, fie nu stie, fie nu vrea, fie nu poate sa lupte ....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Te ador...