sâmbătă, 24 noiembrie 2007

O groaza de cacaturi noi pe frontul de vest 7 (sau sfarsitul unor nopti de toamna 1)

Stateam pe podul mogosoaiei invaluit intr-o ceata densa si ascultam bubuiturile galagioase ale tunurilor. Batalia urla undeva departe si nu distingeam cine trage in cine si de ce, dar la ora asta nu ma interesa prea tare vroiam doar sa gust aerul tare si iute tarat de ceata printre narile mele inghetate de frigul ascutit. Sunt sfarsit mai sunt doua zile pana la batalia decisiva. Ultima saptamana a fost ingrozitoare: toata lumea vroia munitie multa, prea multa; galbeni asvarliti in cotloanele taramului ... in ultimele zile aruncam disperati zeci de oameni in lupta doar doar om justifica cheltuielile si om inclina balanta conviangator in favoarea noastra.
M-am trezit de dimenata gata pentru batalia minutios pregatita cu locotenenti mei cu seara innainte. Dar cum niciodata socoteala nu se potriveste cu nimic:
-Astazi ataci cu cavaleria pe vadul iancului si pe dealul de la oborul de animale! decreteaza parosu undeva pe a 10. Numai conteaza ca, calareti mei erau la cetatea gnomilor, ca batalia nu era pregatita ca trebuia sa ocup si pozitiile de pe crevasa dinspre cimitirul elfilor. Asta e trimit vorba lui Goldie unul din locotenenti mei...
-Adu cavaleria la mine s-au schimbat planurile ...
Peste un ceas in fata cortului meu stateau cele 2 regimente ... Numai erau asa vioi ca pana acum, dar compensau prin experienta luptei. Stateau zgribuliti sprijinindu se de lastarisul din spatele cortului si chicoteau. Frigul patrunzator imi vibra in voce:
-Pe crevasa va pleca numai un regiment va fi mai greu dar io zic ca reusiti. Cum pentru celelalte am nevoie de mai multi locotenenti, o promovez pe Tantza sa conduca atacul... atentie din cauza vremi o sa atacati pe jos ... Goldie, Octav, Ferari noi mergem la cetatea luminoasa sunt niste regimente ale Galbenului acolo, le curatam repede si atacam la delta Iancului dupa... gata pe cai si la cafteala ca ne apuca noaptea.
va urma....

2 comentarii:

Anonim spunea...

și cine a câștigat bătălia:)?

Doina T spunea...

http://doinat.wordpress.com/2007/12/06/ce-ne-aduce-moșu/