duminică, 2 septembrie 2007

Desfatare II (sau cotoiu pe acoperisul nu foarte fierbinte II)

(Desi fapta s-a comis sambata incerc sa o termin azi ca ieri imi era prea somn)
Ramasesem la aparatul de sudura... e f high tech: o cutie neagra cu un ecran care se vrea a fi un microscop ce iti afiseaza fracturile in fibra si eventualele imperfectiuni in sudura ce mai laser frate. Sudura unei fibre dureaza cam 5 minute plus cateva de pregatire (fibra se sterge cu nuj ce alcool - probabil izopropilic-) si costa cateva sute de mii. Un manunci de fibra poate avea 24 de bucati dar rareori se folosesc un sfert (slava domnului noi foloseam 6).
-Ma tata io zic sa chemam garda faci plangere si gata..
-Nu ma ca am chemat-o cand mi-a spart usa si nu s-a intamplat nimic...
-Ma io cand am dreptate ma duc pana in panzele albe io ma cert si cu gabori daca e...ce ma pe dreptatea mea sa nu faca nimic?...(asta era sudoru ... de altfel bine imbracat departe de notiunea suduoare si platforme ... )
-Ma cum puii mei (tot sudoru)...si desfacu sudura abia facuta.. asta nu pot sa o folosesti are peste 0.1 db orice loss peste 0.1 e inacceptabil (spuse el cu un aer de profesionist) ... refacu sudura de doua ori ... asa ma vezi 0.02 mai merge...
I-am lasat sa sudeze si inceput sa ma plimb pe terasa ... iote au terminat siemensu' spitalu' coltea in spatele fatadei se ridica o cladire portocalie cam naspa se vede de sus sper ca din strada nu se vede ... in stanga vad cupola ca o para portocalie de la biserica rusa ... hehe se vede si ministeru de aici ... reclama de la coca cola de urinii ... e cam sus centrul istoric nu se prea vede ... doar o cladire parca smulsa din medal of honor, cu pereti de caramida surpati ... o.03 gata ma hai jos ca ma avem o groaza ...
O luam pe scari, trecem pe la poarta vecinu cel violent ... nebunu stinge tigara cu naduf in usa lui ...
La nebunu arata de parca au trecut turcii, tatarii si o cireada de elefanti: haine peste tot, incalcite in cabluri, in baie sifonu de la chiuveta e spart, iar dusulu merge daca il rogi frumos in bucatarie nu am avut curajul sa intru ... sudoru s-a asezat pe vine langa geam si s-a apucat sa curetze capul fibrei ... deseurile pe geam ca doar stam la universitate ... telefonul lu nebunu suna in draci ... clientii
-Ma si io am avut o retea mare chiar, dar am vandut-o
-De ce ma?
-Pai e naspa cu clientii, asa e mai simplu ... (are dreptate sudoru)
-Ma am auzit ca aparatele astea se fac in romania (zice nebunu)
-E cacat cum sa se faca in romania?... japan tot uite: (ne arata in spatele cutiei un sticker pe care scrie 10 mii si ceva) asta e aparatul cu nuamrul 10 xxx (de parca nu putea sa insemne nshpe mi de alte chestii cu numarul 10 si ceva) astia se respecta au nume domnle nu ca astia cu masinile sa le faca in china sau turcia ...
-Mai e mult? intreb si io ca sa ma bag in vorba
-Mai avem ceva ca si io ma grabesc, ca trebuia sa plec la mare nevasta face spume acasa ma asteapta ... da nu puteam sa te las ...ii zice lu nebunu (lol sau nu puteai sa lasi cele 3 milioane de pe suduri)
-Leaga prima data fibra principala (n), ca vreau sa vad daca merge netu ...
-Sigur ... alege un fir maro si il sudeaza netu pla ... ba incearca sa schimbi pig tailu (firul acre intra in media convertor si care trimite dupa aia semnalul pe utp) ... nimic. Legile lu murphy se aplica perfect netul pleaca dupa ultima fibra sudata ...
-Ba mai ai o sudura ...
-Nu ma ca am toate firele bagate si sincronizate ... lol am facut o sudura in plus ... asta e bine ca merge ...
-Ba nebune io ma duc acasa vb la tel ...
-Da ma dute
-Mersi si mi-a facut placere ii zic sudorului (de loc asudat) ...
-Ba stai asa (n) tre sa vi cu mine pe bloc sa prindem fibra sa numai ajunga cretinul ala la ea ...
-Bine mai stau ... Sudoru pleaca si noi o luam catinel spre terasa trecem pe la usa cretinului unde nebunu mai stinge o tigara ... de pe terasa trebuie sa urcam pe acoperisul de tabla care e evident inclinat si ofc a inceput ploaia ... nebunu este ca de obicei inconstient merge pe tabla umeda pana pe margine sa aseze fibra ... incerc sa il tin
-Lasa nu mai tine ca nu patesc nimic
-Date in pla mea de incostient macar tinete tu de ceva
Bineinteles ca nu se tine de nimic dar macar a terminat slava domnului ... io stau in spatele unui horn imens si prind fibra cu soricei gata am terminat se aud tunete and shit ...si cand ma gandesc ce circ i-am facut lu golanu ca merge pe ploie in piatra craiului si io stau fix pe acoperis ... macar el a stat si a baut la curmatura ...

Un comentariu:

tanculetzu spunea...

shi yo am mers p ploaie pana in piatra craiului..... shi nu mi-ai zis nimik:P..... dar pana la urma tot la curmatura am facut un popas.... care s-a prelungit vreo 2 zile k am stat intr-un nor....eram shi cu sister atunci:P:))))