duminică, 9 septembrie 2007

Desfrau II (sau fotbal acasa la italieni)

Cum azi da cu picioarele in minge nationala, familia italienilor, ne-a chemat la un schimb de pareri in noul lor apartament (total intamplator chiar in timpul meciului). Asa deci la orele 6 trecute fix am inceput a ne ruja, pudra pentru a fi prezenti la respectabilul stabiliment. Nevasta - caci io urasc sa sun necunoscuti - se infipse in telefon si suna dupa un taxi; pe la a 4 a incercare vocea placuta ca un ciob pe sticla a telefonistei ne anunta ca in 6 minute un nene va fi in fata blocului. Am inchis acareturile si ne-am dus la vale pe scari; acolo nenea taximetristu cu un logan, cu o mustacioara ca pana de uliu, cu fro 110 kile, si cu o mutra acra ne astepta nu prea binevoitor:
-La comanda sunteti nu?
-Da
-Pe Calea Grivitei dupa ateliere va rog ...
-Care Ateliere?(acest aspect o sa devina relevant pe parcursul halucintei calatorii)
-Pai atelierele Grivita probabil? dupa podu grant incolo ... ma rog Grivitei 250 daca va e mai usor ...
-Da e clar mai limpede acum ...
-Ce limuzina imensa ... se trezeste nevasta vorbind, in fata la biserica zlatari zaceau o ditamai limuzina, de aia de merge sa care fro 10 stripteuze.
-O fi mireasa mare si nu incape intru-una normala ... imi dau io cu parerea
Si dintr-o data:
-Ma nene asta e o fita cu limuzina mofturile mirelui si miresei ...
-Mai mult a miresei ca mirele....
-E pe draqu si mirele am io un prieten care si a luat limuzina, ma rog el a fost hot fura straini la alba neagra da s-a cumintit si a trecut de la o multime de bani la mai putini, ma rog mai degraba tasu a trecut de la multi la putini ca a vandut apartament in oras si s-a mutat in camp dar era smeker (cred ca la tasu se referea) avea un magazin de mobila vis a vis de ateliere pe grivita (!!!! exact acolo unde nu stiai tu sa ajungi tuzzi gura) da si avea si fabrica de mobila facea canapelele alea taranesti sti care alea de se trag asa (imi arata cu mana cum se trag canapele), dar avea si un magazin alimentar la socului cu pantelimon sti unde nu? unde era materna...
-Da st...
-E acolo avea si nu a vrut sa asculte de nimeni avea doua etaje acolo da etajul de sus nu l-a folosit niciodata, fraier ce mai si mai facea canapelele alea taranesti de se trag asa (imi arata iar cu mana) - il cred pe cuvant nu ma mai uit- si facea o groaza de bani da la scos ala cu elvila cum il chema?
-Nu stiu (poate tace)
-Catarama (il scoate nevasta din impas)
-Asa catarama care a cumparat (sincer numai stiu ce a zis ca a cumparat deja vroiam sa asurzesc) ... si nu se mai faceau saltele pentru (ghiciti ce) canapelele alea taranesti care se trag cu mana uite asa (!!!! evident imi arata din nou) - zambesc pentru ca nu prea mai stiam ce sa fac cu gura- dar a vandut tot fraier si si-a luat (culmea nu o canapea taraneasca care se deschide uite asa) un gater, da nu face bani ca cu canapelele (stiti voi care nu mai repet ... ma rog el nu sa ferit) ca il manaca mucitorii cand vrea ei lucreaza cand nu vrea zice facem maine, si acum traieste de pe azi pe maine, si s-a imprumutat la banci cu dobanda de 100 % si 200% ca asa era dobanzile atunci (probabil cand se faceau acele canapele) ... da io asa am facut bani domne io am scos la nunta 60 d emilioane da fara fite am facut nunta la cantina electroaparataj sti unde e?
-Da st....
-E acolo am facut, si i-am pus in banca sa mor am facut si cam 300 de euro ma rog aproape 500 da nu chiar, si cu dobanzile mi-am facut casa ma rog nu numai din aia ca am mai si muncit si mia dat si batranu mai mult de jumatte ca e batranu na ... (ma gandesc sa ii spun cat am facut la nunta poate tace) ... da am fost la o nunta acum la apa nova sti unde? acolo in floreasca langa piscina cu nasu am fost de fapt nu am fost ca acum ma duc la nasu sa vad cum a fost dar cand au ajuns acolo nu aveau decat 80 de scaune si astia cerusera 120 si aia pai numai avem scaune ... si a dat 30 d emilioane sa aranjeze scaunele si mesele enorm nene...
-Da mult as...
-Ce mult ba enorm (imi beepaie mobilul mesaj slava domnului)
Il deschid ... haha se uita cu invidie la n95 ul meu cred ca a vazut si mesajul de la nevasta care ma intreba daca mai e mult ca ea sare din mers ... dar am ajuns la ateliere se pare ca suntem scapati ... nu chiar ... incetineste si se uita peste mine in dreapta
-Ce ma numai e magazinu de mobila unde vindea canapele alea taranesti (slava domnului nu imi mai arata cum se deschid) ...
LATER EDIT:
A fost golanu pe la mine si s-a apucat de citit bloaga si ghici smekerie:
IL STIE PE ALA CU CANAPELELE FRATE..:))... culmea ca a filmat si nunta lu ala cu limuzina, si stie si de gateru' in chestiune ... de asemenea foarte tare ca si io am vazut caseta cu limuzina ..:)) damn ce dubiosenie..

Un comentariu:

Anonim spunea...

hahahahahahaaaa
Genial nenea!