luni, 17 septembrie 2007

Luni de fiere (sau datoria pentru Aristide)



Povestea se intampla acu o saptamna cand noi tomnai am venit dintr-o vizeta (cea de la italieni) si pretinu aristel ne tot freca la ridiche sa ne vedem:
-Hai frate ca noi mergem in stuf, vino si tu
-Ma nu stiu nu prea am chef ...
-Hai ma vino date in spume ca nu ne-am vazut de mult ...
-Bine pha ... termin ceva si vin ... te pupa tata
-Pa
Mai avem de terminat postu cu taximetristul cel vorbaret. Pe la 12 juma l-am postat si ma duc la mujer sa vad daca are chef sa mergem, si cum wife dormita si mi-a zis ca nu are chef, mi-am asezat castile pe urechi si am luato la picior (ca volanu nu aveam inca voie). L-am sunat de cateva ori de pe drum da avea mobilu inchis ceea ce nu m-am surpins ca am zis ca se da in disco si o fi ramas fara baterie sau nu are semnal. Ajung la conu stuf, lacas de maxima cultura ce se vrea un club a mai de clasa. Din nefericire nu este: dar este o bomba cu 20 de lei intrarea, cu femei urate si barbati asijderea. Inlauntru mare aglomeratie de parca era sex moca. Aceleasi podele lipicioase, cu cioburi, cu oameni care danseaza pe mm patrat cu brate goale si transpirate, cu priviri incarcate de ura (ca le tulburi dansul), cu strigate de extaz fata de melodii rasuflate (ca vb aceea da bine sa pari 80's, adicatelea noi nu o ardem hause ca basinosii). Aristide evident nicaieri; dau intr-un tarziu de conu flavius care dansa precaut cu spatele la un stalp (mereu e bine sa fi protejat daca sar femeile pe tine macar sa ai bucuria sa le vezi). Langa el nelipsita Delia dansa salbatic privind spre pretina ei o tanti cu un tatuaj penibil pe umar care parea facut in puscarie cu ciobu ca si fata ei de altfel.
-SAL TATA ARES E PE AICI (trebuia sa zbieram sa ne auzim)
-Nu a plecat in El comandante...
-Unde plm e asta?
-Pe la izvoru rece...
-Aha ... Ai numaru catalinei? ca bou nu raspunde...
-Nu da e cu Johny
-Cu mihai?
-Da ai numarul lui?
-Da...hai ca ies si il sun papa ... Pa delia (ea imi face un semn dubios cu mana care poa' sa insemne si un pa senzual si un du-te in pizda matii ... io am ales du-te in pizda matii ca asa sunt io mai paranoic). Ies afara din bomba si sun ... normal nu imi raspunde nime. Asta e ma duc acasa daca e bou ... cand ajung spre iesirea din ciusmigiu suna Ares:
-Hai pha ca am iesit din el comandante ... unde esti?
To be Continued...ca asunat jidanu de la anglitera

2 comentarii:

Jumpin' Jack spunea...

frate andrei ma lasi cu cititu la jumate...pai e frumos?!...astept cu mare interes intromisiunea brunetei criminale in vietile noastre blazate in acea seara plicicoasa! sara buna si ganduri bune la www.ganduribune.blogspot.com

isterie si frustrare spunea...

mikisor...??...bine ai venit ma grabesc sa te adaugez la lista..:)