luni, 17 septembrie 2007

Luni de fiere II (sau datoria pentru Aristide II)

Imi cer scuze dar telefonul jidanului (jidanul ii se zice pentru el si-a dorit toata viata sa fie desi nu este) este foarte important caci ma ajuta sa imi pun ordine in viata. El doreste imformatii despre tot si toate despre viata mea si a pretenilor si ma vad nevoit sa ma adun ca sa il pot informa corect (jidanul are barlogul ceva mai sus de Londra impreuna cu sotia lui aoibhe -a se citi ifa-). Dar sa revenim la aresu nostru:
-De ce ai iesit de acolo?
-Pai e fum si e naspa ...
-Io sunt in drum spre casa ...
-Hai ma ca venim in centru ... Nu catalina nu stie ....
-Ce ma ?
-Nu stie cu cine vorbesc si ma tot intreba ceva ... Bine Catalina il intreb ...
-Andrei sti daca geaca asta e a lui ... (urmeaza numele unei pretene de a Catalinei -a se citi fata deltei salbatice- de care evident nu am auzit)
-Si astepti raspuns?
-Nu ...
-Bine ne vedem in centru ...
O sa scurtez dar in mare am luat toate bodegile din centru la rand si evident ca toate se inchideau pe la 2 ... intr-un final am aterizat in disperare de cauza in yellow unde ne-au promis ca nu ne dau afara in 10 minute ... ne asezam la masa eu, ares, catalina, clara (pretena lu miki), si ioana (un personaj foarte dubios despre care o sa povestesc alta data) pe canapea si miki in fata noastra pe un scaun. Ne infigem in meniu si clara incepe sa povesteasca ceva, cand ... in usa apare chestia aceea din postu anterior o femeie sa zic pe la 30 si ceva cu sani perfecti cam de diametrul unui pepene galben, cu un corp superb care cadra straniu cu toalele de vampeta, si cu o fatza inocenta de 20 de ani parca pusa in photoshop...
-Taci te rog (am apucat sa ii spun clarei, ares a belit neste ochi cat cepele si a inceput sa se prelinga in scaun).
Femeia ajunge la masa si ne intreba pe un ton firesc (de parca nimic nu s-ar fi inatmplat, de parca noi toti nu ne uitam ca bovinele la poarta noua, inclusiv fetele):
-Ce doriti sa comandati? ...
In momentul asta miki a ridicat ochi din meniu si aproape a cazut cu scaun. Ma rog comandam noi repede numai sa plece sa apucam sa cometam momentul:
-Mai frate am crezut ca ati adus curve la masa jur ... zice miki
-De unde a rasarit frate chestia asta? ...
Ares zice si el ceva dar nu prea intelegem ca rade de se caca pe el ...
-La cum arata nu inteleg de ce se compromite sa serveasca in toalele astea? (adevarul ca la un bordel era categoric o prezenta fireasca) ...
Am plecat salivand spre dimineata, nu inainte de reusi sa ii fac o poza, ca sa o conving pe nevasta sa nu ma mai lase singur noaptea prin oras ...

3 comentarii:

aristide spunea...

Ce mai tare chelneriţă! De la naşu mare. Să trăiască! Fără număr!

isterie si frustrare spunea...

deci esti multumit asa inteleg?

Jumpin' Jack spunea...

maxima multumire am si eu...numai ca ma refer la fatuca hipnotica(in sensul erotic al cuvantului)...ar trebui sa mai mergem p-acolo...da nu oricum, ci pusi pe treaba...adica sa aflam care taina cu ea.
nu ca am avea vreo intentie...nu baieti! doar sa (ne) uitam... de viata!