vineri, 7 septembrie 2007

Sfanta Vineri (sau sa alegem snobu de neghina)

Please allow me to introduce myself, I am man of wealth and taste ... adica snob...:P In momentul in care am avut de ales intre se k800 si n95 m-am repezit cu trei maini spre n 95 (nu ma indoiesc ca degetul fara unghie a avut o serioasa contributie in alegere). In cele ce urmeaza o sa urmeaza sa va spun cum l-am luat:
Era pe marti ... dupa ce am luat adverinta de venit (ca wealth, wealth da 20 jdemeleoane nus chiar de colea ... :)), am fugit spre o reprezentanta vodafone sa imi iau jucaria ...
-Buna ziua
-Buna ziua as vrea si eu un n95
-Sigur ca da, cum platiti?
-Cu dansa (aratand cu mandrie spre coana adeverinta)
Tanti vanzatoarea era cam asa la unu 65, insipida cu biciclete si cam prostuta, dar avea un zambet binevoitor.
-Ok formalitatile dureaza cam jumatate de ora cu aprobare cu tot si puteti pleca cu mobilul.
-Super..:)..pot sa ies la o tigara?
-Nu ca o sa am intrebari pe parcurs si cred ca vreti sa terminam repede nu?
-Bine ...
Tasta al draqu de repede si deja zgomotul devenea stresant mai ales ca tasta si f mult; ce draqu facea? chatuia?...
-Aaaa ... cred ca trebuie refacuta ...
-De ce ...
-Pai nu aveti j-ul...
-Pai nu suntem societate comerciala nu avem j...
-NU e adevarat trebuie sa aveti J altfel nu pot trece mai departe ...
Deja o doream moarta...
-Ok o sa sun la servici sa vad, poate nu stiu eu ... (tuzzi gura)
-Spera?... auzi noi avem j?...
-NU ca nu suntem societate comerciala ...
-Pai astia imi cer j ul cica nu se poate fara ...
-Sunt idioti ... Speranta, directoarea de la financiar (credeti ma foarte departe de notiunea 'bursucul cu parul rar de la serviciul financiar'), nu e foarte darnica in exprimari spune hotarat ce parere are.
-Doamna (deja scuipam printre dinti vorbele)... nu avem j ca nu suntem societate comerciala
-Pai io nu am cum sa trec mai departe ...
-Presupun ca glumiti nu?
Intre timp intra un coleg de al scorpiei care satea in calea fericirii mele ...
-Cip cum fac cu j ul asta (slava domnului intreaba pe cineva)
-Nu il treci pur simplu ...
-Pai nu merge ...
-Incearca ... (duh asta zic si io de o ora)
Evident ca a mers. Deja imi doresc sa ii aud coastele cum se zdobesc sub un bocanc cu varful de otel; sau macar sa am o bata sa ii strivesc degetele unu cate unu ... ma multumesc cu singura mana, deci nici nu sunt pretentios ... incredibil suna pe cineva ... nu e convinsa ca e bine ce a facut? sper ca nu .... nu slava domnului e o alta problema deci nu e asa idioata ... in schimb io sunt: cum am putut sa imi doresc sa aiba o alta indoiala?
-Buna sunt de centrul lipscani avem un client care are pe firma telefoane fixe de la vodafone ... si nu imi ia formularul.
Ma uit peste umar sunt la vodafone ... si formularul nu accepta telefoane vodofone ... oki serenity now...
-Da stiu nu pot sa ii dau, trebuie verificat ... domnule Antipa nu va pot da telefonul acum ...
Desi observam de ce, parca nu imi venea sa cred:
-De ce?
-Pai aveti telefonie fixa de la vodafone
-Stiu asta si care e problema?
-Pai stiti trebuie verificat ...
-Observ asta dar de ce?
-Pai asa trebuie ...
-Pai si cat dureaza verificarea?
Deja ma infigeam in jugulara domnisoarei, si bucatile de carne atarnau inmargelate intre gatul sfartecat si dinti mei sangerii ...
-24 de ore maxim ...
Sunt resemnat ... de parca nu stiu ca sunt in tara lui 'nu se poate' ... nici de tigara numai am chef ... ce curu meu vrea sa verifice? ... sau cum? ... nu cred ca ar putea forma un numar daca nu are un formular sa ii explice cum ...
P.S. telefonul l-am luat in aceea seara totusi ...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ahaha, tare tanti de la departamentul financiar. Cat despre impungatoarea de butoane, am impresia ca sclavetii asta amarati de la coada lantului trofic corporatist o iau gravisim (chiar un pic cam exagerat de rau) pe coaja daca fac vreo boacana; de-aia au lipsa asta impresionanta de avant.

adi_ocs spunea...

orange rulz:))

Horza spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Horza spunea...

Nokia e50 no camera - atat vreau sa spun :)