duminică, 30 septembrie 2007

Desfatare (sau care de dame)

Ieri aveam de instalat un client nou, mai exact 4 cliente intr-una singura. Zis si facut am taiat-o la prosper sa cumpar cablu si un switch mai mare:
-Mai suna ma cand te intorci (zice Nebunu) sa vin sa te ajut ...
-Da tata te sun ... nu o sa plictisesc cu statu la cumparaturi ... m-am anastomozat cu Nebunu la mine si am plecat in marele quest in blocul miorita. Blocul Miorita e o cladire foarte ciudata, pare construita in jurul unei coloane de marmura peste care se incolaceste scara desi in spirala nu foarte intortocheata. Are numai 3 etaje, totusi suficient de inalte ca sa iti taie respiratia urcusul pana la etajul 3. Am 8 clienti in blocul cu pricina: unu este administratorul, al doilea dragos cu sala de salsa (a carui poveste o sa o detaliez mai tarziu), arhitectii (un cuplu simpatic care are un atelier in bloc), spaniolul, frati andrei si alina, nicu, si evident cele 4 fete despre care vom vorbi aici.
-Buna...
-Buna, intrati ... imi zice una blonda cu fata de rusoaica - din cate am inteles si cu radacini de rusoaica - nu arata rau are o fata rotunda si este cea cu sani cei mai mari din cele 4.
-Verifica si tu daca e oki placa de retea - ii zic lu nebunu - si dupa aia urcam pe bloc sa punem switch ul nou.
A verificat e totu oki o luam usor spre acoperis; slava domnului vara s-a sfarsit in in pod numai e zapuseala; de pe blocul de la miorita privelistea e foarte completa in dreapta e blocu meu facut in 78 relativ nou, dupa el rasare cladirea de sticla si otel a fratilor paunescu, se vede biserica zlatari nu foarte veche, cecul mare si fosta posta (actualul muzeu de istorie prospat renovat); dar lucrul care imi place cel mai mult este o bloc vechi probabil ridicat inainte de primul razboi, care are un fel de balcon interior pe post de hol de acces. Pe balustrada lui sta atarnat un soi de pitic de gradina care priveste la infinit in golul curti interioare. Prima data cand l-am vazut mi-a luat ceva sa ma prind ca nu e un copil care face asta ... oricum imi aduce aminte de AI si de copilul care se roaga de zana caruselului vreme de 2000 de ani sa il faca a real boy ...
-Ba suna si tu sa scoata switchu din priza ... ma trezeste nebunu din visare
-Salut Dragos ce faci?
-Buna ma spal ... abia m-am trezit
-Te rog scoate si tu ala din priza ...
-Bine ...
(va urma)

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai si niste poze de ce nu pui? cu fetele adica. celelalte cum erau?